کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌ خودرو

ایکوپرس , 26 ارديبهشت 1401 ساعت 9:46

منوچهر منطقی در این بازدید با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان شرکت امداد خودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تا کنون طی کرده‌اند، تأکید کرد.


معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از مرکز پاسخگویی هوشمند شرکت امداد خودرو ایران بازدید کرد.

به گزارش "تینا"، منوچهر منطقی در این بازدید با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان شرکت امداد خودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تا کنون طی کرده‌اند، تأکید کرد.

در جریان این بازدید که مدیرعامل شرکت ایساکو نیز حضور داشت، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران ضمن تشریح فعالیت و فرآیند امداد رسانی در بزرگترین مرکز تماس امداد خودروی کشور، و دو دهه فعالیت مستمر در بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در مورد فعالیت شبانه‌ روزی مجموعه برای ارائه انواع خدمات خودرویی به مردم در سراسر کشور توضیحاتی ارائه کرد.

سید عباس میرحسینی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌های نرم‌ افزاری امداد رسانی و هوشمند سازی پرداخت که حاصل آن، اجرایی شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امداد رسانی به اقصا نقاط کشور بود.

وی از طراحی پلتفرم ملی خدمات خودرویی "بسپر" برای خدمت‌ رسانی بهینه و ارائه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان به‌عنوان تازه‌ ترین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان شتاب‌ دهنده خدمات خودرویی نام برد.

اپلیکیشن تلفن همراه "بسپر" با هدف تأمین و ارائه مجموعه خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز دارندگان خودرو، به‌صورت یکپارچه در این پلتفرم گردآوری شده است.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران نحوه اتصال مرکز تماس امداد خودرو ایران به شبکه دوربین‌های جاده‌ای کشور را به منظور بررسی و اعزام اکیپ‌های امدادی توضیح داد و هدف از این اقدام را که پیش‌ نیاز آن انجام اقدامات فنی گسترده‌ای بوده، کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی پرتردد عنوان کرد.

در این بازدید، گزارش‌هایی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو در تنها مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌ خودرو، برای ثبت و پیگیری شکایت امور مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پیگیری امور مربوط به ثبت سفارش خودروی مشتریان این گروه صنعتی ارائه شد.

انتهای خبر


کد مطلب: 45

آدرس مطلب :
https://www.ti-na.ir/news/45/بازدید-معاون-صنایع-حمل-نقل-وزارت-صمت-مرکز-پاسخگویی-هوشمند-ایران-خودرو

تینا
  https://www.ti-na.ir